• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
Kaspersky بزرگترین حامی رایانه شما در وب

امنیت در وب امروزه یکی از مهمترین مشکلات انسان است.kaspersky یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان نرم افزارهای آنتی ویروس و حفظ امنیت که در سراسر جهان در حال توسعه است. در سال های اخیر نیز Kaspersky با قدم گذاشتن در کشور های مختلف توانست بیشترین مشتری را به خود اختصاص دهد.

Kaspersky بزرگترین حامی رایانه شما در وب

kaspersky یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان نرم افزارهای آنتی ویروس و حفظ امنیت که در سراسر جهان در حال توسعه است. در سال های اخیر نیز Kaspersky با قدم گذاشتن در کشور های مختلف توانست بیشترین مشتری را به خود اختصاص دهد چرا که این شرکت آن قدر توانسته خود را با مسائل مختلف روز وفق دهد که به یکی از پر طرفدارترین آنتی ویروس های جهان تبدیل شده است از طرفی با به روز رسانی های مختلف توانسته است بهترین مقاومت را در برابر ویروس ها یا بدافزار ها داشته باشد.

مطلب پیشنهادی: امن سازی ماشین مجازی و دسکتاپ مجازی با محصول جدید KASPERSKY

امروزه با گسترده شدن استفاده مردم از تکنولوژی ها و لوازم الکترونیکی، حفاظت از آن ها به یک اصل تبدیل شده است. که این حفاظت خود به دو بخش حفاظت فیزیکی و حفاظت نرم افزاری تقسیم می شود. قطعاً همگان متفق القولند که حفاظت فیزیکی بر عهده خود دارنده کالا است و اما سوال اساسی اینجاست که برای حفاظت از نرم افزار و محتویات این کالای الکترونیکی چه کار باید کرد؟ چگونه باید در برابر حملات سایبری یا ویروسی از این وسیله حفاظت نمود؟ برای پاسخ این سوالات با ما همراه باشید.

دفتر اصلی شرکت kaspersky در روسیه است که در 200 کشور و منطقه مختلف جهان فعالیت دارد و از طریق سیستم شبکه ای خود به آن ها نظارت و کرده و برنامه ریزی می کند.
کارشناسان مجرب شرکت Kaspersky سعی می کنند خدمات مختلف و متعددی را برای کاربران خود ارائه نمایند تا آن ها به بهترین نحو از این نرم افزار ها استفاده کرده و امنیت را برای خود به ارمغان بیاورند به همین دلیل است که این شرکت بیشترین تلاش را در بروز رسانی لحظه ای نرم افزار های خود انجام می دهد. اما نکته اساسی این جا است که هر کس بر اساس نیاز و کارایی خود باید یکی از تولیدات Kaspersky را انتخاب کند. چرا که Kaspersky با دامنه گسترده ای از کارشناسان خود سعی کرده است تا در تمامی حوزه ها به کاربران خود خدمات ارائه داده و نرم افزار خاص آن ها را بر اساس نیازشان تولید کند.

Kaspersky بزرگترین حامی رایانه شما در وب

 بر اساس کاربری Kaspersky

نرم افزار امنیتی و لایسنس کسپرسکی Kaspersky بر اساس نیاز کاربران خود به دو بخش بسیار عمده تقسیم می شود تا خدمات خاص خود را ارائه نماید. اولین بخشی که این نرم افزار به ارائه خدمات پرداخته است، محصولات خانگی است؛ به جرئت می توان گفت اکنون قریب به 80 درصد مردم از رایانه ها و گوشی های موبایل استفاده می کنند که kaspersky بر اساس نیاز آن ها، اقدام به تولید محصولات خانگی کرده است تا از نرم افزار آن ها و محتویات لوازم الکترونیکی شان حفاظت کند. اما دومین بخش و مهمترین آن، تولید محصولاتی است که برای کسب و کار، تجارت، مراکز علمی – تحقیقاتی و غیره استفاده می شوند که نیاز دقت عمل بیشتری است.
تیم تخصصی Kaspersky تلاش کرده است تا با فعالیت های تخصصی خود اقدام به تولید نرم افزاری کند که در بهترین حالت، قوی ترین نرم افزار امنیتی را به آن ها ارائه دهد تا از از مراکز و تجارت آن ها در برابر حملات سایبری محافظت نماید.

مطلب پیشنهادی: لایسنس Kaspersky : سد دفاعی تجارت با آنتی ویروس

به صراحت می توان گفت؛ همان طور که تجارت و فعالیت های الکترونیکی روز به روز گسترش یافته است، در روی سیاه قضیه نیز عده ای با توسعه فعالیت های مخربانه درصددند تا به این کسب و کار یا مراکز علمی – تحقیقاتی صدماتی وارد کنند. همین مسئله باعث شده است تا تیم تخصصی Kaspersky نرم افزار های مبتنی بر وب و شبکه ای خود را گسترش داده و سدی در برابر این فعالیت های مخربانه بسازند تا مشکلی برای آن ها پیش نیاید.

این شرکت تعداد گسترده ای از راهکارهای ضد ویروسی تحت شبکه را برای سیستم های مختلف ارائه کرده است. Kaspersky تلاش کرده است تا تمام نیازهای امنیتی و ضد ویروسی را در سطح گسترده در سازمان های بزرگ مرتفع سازد تا این شرکت ها با اطمینان خاطر نسبت به بسیاری از مسائل تحت وب، به فعالیت خود بپردازند.

اصلی ترین ویژگی های محصولات ضد ویروسی Kaspersky ایجاد یک سیستم مدیریتی بسیار قدرتمند با کاربری آسان به منظور مدیریت بر رایانه های شبکه است.
بر اساس مطالبی که Kaspersky در خروجی شرکت خود قرار داده است؛ سیستم حفاظت ضد ویروسی تحت شبکه این شرکت به دو بخش بسیار عمده تقسیم می شود که هر کدام بر اساس ویژگی هایی که دارند به مخاطبان خدمات ارائه می دهند تا بتوانند در بهترین حالت از کسب و کار خود حمایت نمایند.

مطلب پیشنهادی: لایسنس Kaspersky دیوار دفاعی وب در برابر باج افزارها

انواع نرم افزار تحت وب Kaspersky

"Kaspersky Endpoint Security" یکی از این نرم افزار ها است که Kaspersky آن را جهت حفاظت از رایانه های شبکه ارائه داده است. این نرم افزار امنیتی و ضد ویروسی با بهره گیری از تکنولوژی های بروز شده و توسط تیم متخصصان و حرفه ای Kaspersky طراحی شده است که مجهز به سیستم های امنیتی مختلف جهت مقابله با ویروس ها و حملات سایبری است.
از دیگر توانایی های این نرم افزار می‌ توان به امکاناتی جهت فیلترینگ، کنترل دستگاه ها و حافظه های جانبی متصل به رایانه ها اشاره کرد.
دومین نرم افزار شرکت Kaspersky که در حوزه وب و غیر خانگی فعالیت می کند"Kaspersky Security Center" است. این نرم افزار همانطور که از نامش پیداست سیستم مدیریت مرکزی و نظارت بر فعالیت های روی شبکه است. بسیاری از نرم افزار های Kaspersky که روی سیستم های شبکه نصب می شوند توسط این نرم افزار کنترل و مدیریت می شوند تا یک سیستم مرکزی، همواره بر فعالیت ها و ادامه روند آنتی ویروس یا ضد ویروس نظارت نماید.

سرویس های تحت وب کار را آسان تر می کند

در عصر کنونی بسیاری از شرکت ها فعالیت تحت وب دارند که همین مسئله باعث شده تا آن شرکت هایی که بیشتر با پول و اعتبارات مردم سر و کار دارند به سمت نرم افزار های امنیت وب، سوق داده شوند. از این رو Kaspersky سعی کرده است بهترین نرم افزار را در این حوزه در اختیار مخاطبان قرار دهد.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net