• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
نحوه مشاهده تصویر دوربین IP بر روی لپ تاپ

در برخی موارد کاربر به دلایل مختلفی از جمله محدودیت فضا، بودجه، عدم آگاهی از میزان توسعه آینده سیستم و مواردی شبیه به این ، در مرحله ابتدایی خرید سیستم مدار بسته تنها دوربین ها را خریداری می کند.

مشاهده تصویر دوربین IP بر روی لپ تاپ

در برخی موارد کاربر به دلایل مختلفی از جمله محدودیت فضا ، بودجه ، عدم آگاهی از میزان توسعه آینده سیستم و مواردی شبیه به این، در مرحله ابتدایی خرید سیستم مدار بسته تنها دوربین ها را خریداری می کند در این حالت برای ضبط تصویر دوربین مدار بسته ، یک راه حل استفاده از لپ تاپ یا کامپیوتر و نرم افزار رایگان هایک ویژن می باشد.

ضبط با استفاده از نرم افزار IVMS

در این حالت تمامی دوربین شبکه را به یک سوئیچ شبکه متصل و سپس یکی از پورتهای سوئیچ را توسط کابل شبکه به پورت شبکه لپتاپ یا کامپیوتر متصل می کنیم و مراحل زیر را انجام می دهیم: نرم افزار IVMS-4200 هایک ویژن را از سایت هایک ویژن دانلود و بر روی کامپیوتر نصب کنید از بخش کنترل پانل وارد قسمت شبکه کامپیوتر شده و رنج آی پی لپ تاپ را با رنج آی پی دوربین های هایک ویژن تنظیم نمایید ( NET ID لپ تاپ باید با تمام دوربین های متصل به لپ تاپ یکسان باشد و HOST ID لپ تاپ با دوربینها فرق داشته باشد )
وارد نرم افزار IVMS شوید و یک کاربر جدید با کلمه عبور جدید تعریف کنید.
دوربین ها را به دستگاه اضافه کنید و تصاویر را بر روی کامپیوتر ضبط نمایید.
توضیح : NET ID سه عدد سمت چپ IP دوربین است که با نقطه از یکدیگر جدا می شوند و عدد چهارم از چپ یا عدد اول از راست HOST ID می باشد )

ضبط با استفاده از مرورگر

شیوه ی دیگر مشاهده تصویر از طریق مرورگر IE لپ تاپ است. پس از اتصال صحیح دوربین ها و هم رنج کردن آنها با لپ تاپ مطابق آنچه در قسمت اول توضیح داده شد، مراحل زیر را انجام دهید .
نرم افزار SADP را از سایت هایک ویژن دانلود و بر روی کامپیوتر نصب کنید.
با اسکن نرم افزار IP دوربینها را پیدا کنید.
مرورگر IE را باز کنید و عدد IP هر دوربین را بطور مجزا در یک صفحه وارد کرده و با زدن یوزرنم و پسورد دوربین وارد قسمت تنظیمات دوربین IP شوید.
نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net