• شنبه تا چهارشنبه 8:30-17 پنجشنبه 8:30-12:30
  • info@imennet.net
مشاوره رایگان 02174391800
شرکت ایمن شبکه هوشمند (ایمن نت) مجوز افتا را دریافت کرد!

سازمان ها و شرکت های امروزی بیشتر از همیشه از سیستم های نرم افزاری در بستر اینترنت استفاده می کنند. ایمن سازی داده ها یکی از مهمترین اهداف شرکت ها است و برای امنیت اطلاعات خود از روش های مختلفی استفاده می کنند. در همین راستا شرکت های ارائه خدمات نرم افزاری برای فعالیت در این زمینه باید مجوز افتا را دریافت کرده و با داشتن این گواهی نامه ها مشغول فعالیت شوند.

مجوز افتا از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران صادر می شوند و صلاحیت امنیتی شرکت های خدمات نرم افزاری را تأیید می کنند. با استفاده از خدمات شرکت با مجوز افتا از خسارت های احتمالی ناشی از سرقت اطلاعات به شدت پیشگیری می شود. شرکت ایمن شبکه هوشمند با در دست داشتن این مجوزها در این حوزه فعالیت می کند.

افتا چیست؟

مجوز افتا یا گواهینامه ارزیابی امنیتی یکی از مهم ترین اجازه نامه ها برای تأیید استاندارد امنیتی ملی است که در سال های اخیر با همکاری سازمان فناوری اطلاعات ایران ایجاد شد. این مجوز به معنای سازمان امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات است که با نام اختصاری افتا معرفی می شود. با به کارگیری این مجوزهای قانونی از فعالیت های فاقد استانداردهای امنیتی پیشگیری شده و زیرساخت های نهادهای دولتی به خوبی حفظ خواهد شد.

یک شرکت با مجوز افتا از سوی مرکز مدیریت راهبردی افتا تایید شده و سازمان ها و ارگان های حساس با مسئولیت های خاص به سهولت به این شرکت اعتماد خواهند کرد. به همین خاطر شرکت هایی مانند اینت شبکه هوشمند (ایمن نت) با در دست داشتن این مجوزها، خدمات شایسته ای در اختیار مشتریان قرار داده و به عنوان یکی از قابل اعتمادترین فعالان حوزه شبکه و نرم افزار شناخته می شوند.

 

شرکت با مجوز افتا

گواهینامه افتا چیست؟

گواهینامه افتا نشان دهنده امنیت کامل سیستم های نرم افزاری راه اندازی شده برای تبادل اطلاعات در سیستم شبکه است. داشتن این مجوزها به منزله برتری خدمات شرکت نیست! بلکه به منزله امنیت بالای سامانه برای حفاظت از اطلاعات در فضای مجازی خواهد بود.

شرکت با مجوز افتا احتمال سرقت اطلاعات ذخیره شده سازمان ها را به حداقل می رساند. یکی از مهم ترین دلایل اهمیت داشتن این گواهینامه، تست محصولاتی است که در کنار این خدمات ارائه می شوند. انجام تست های مختلف بر روی محصولات، کیفیت آن ها را برای اجرا در محیط های سازمانی و شرکتی ارتقا می دهد. شرکتی که با داشتن این گواهینامه ها فعالیت کند، با حسن انجام کار معرفی می شود.

مجوز و گواهینامه افتا

شرکت ایمن شبکه هوشمند دارای مجوز افتا

مجوز افتا شرکت ایمن شبکه هوشمند اثبات خدمات حرفه ای این مجموعه با سابقه است و مهر تأییدی در خصوص حسن انجام کار در این شرکت محسوب می شود. با ارزیابی های فنی خدمات این مجموعه، کیفیت انتقال اطلاعات و حفظ امنیت در این زمینه مشخص خواهد شد. نحوه بایگانی و دسترسی به داده ها در این شرکت با مجوز افتا در بستری امن انجام می گیرد و از خاص ترین پروتکل های امنیتی و محافظتی در برابر حملات سایبری استفاده می شود. به این ترتیب میزان آسیب پذیری محصولات در برابر خطرات سایبری به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.

برخی از مزایای خدمات شرکت ایمن شبکه هوشمند با دارا بودن مجوز افتا از قرار زیر هستند:

  • کاهش ریسک های سایبری

    پیش تر اشاره شد که شرکت های فعال با گواهینامه های افتا، خدمات خود را برای پیشگیری از خطرات سایبری ارائه می دهند. کاهش ریسک های سایبری و به حداقل رساندن خطرات هک و دسترسی به سیستم اطلاعاتی شرکت ها به واسطه ارائه خدمات امنیت شبکه یکی از اساسی ترین نیازهای سازمان های امروزی است که در راستای آن سرمایه گذاری های کلانی می کنند. در صورتی که از خدمات مطمئن شرکت ایمن شبکه هوشمند استفاده کنید، این ریسک ها به میزان قابل توجهی کاهش می یابند.

  • دانش و مهارت بالا

    ایمن شبکه هوشمند با داشتن تیم تخصصی و حرفه ای و مهارت های بالا در این حوزه فعالیت می کند. سازمان فناوری اطلاعات با انجام تست های فنی در خصوص محصولات و خدمات شرکت ها، فعالیت های مجموعه های حوزه شبکه را کنترل می کند. داشتن دانش و مهارت به روز و آپدیت شده یکی از مهمترین مزایای خدمات شرکت ایمن شبکه هوشمند به شمار می رود.

نتیجه گیری

در این بخش در رابطه با مهم ترین مزایای شرکت با مجوز افتا و خدمات حرفه ای پشتیبانی شبکه این مجموعه ها نکاتی را بررسی کردیم. داشتن مجوز افتا اعتبار برندهای تجاری و مجموعه های راه اندازی شبکه و سیستم های نرم افزاری سازمانی را به شدت ارتقا می دهد. این گواهینامه ها در راستای اعتبار سنجی شرکت های خدماتی به کار می روند و به سازمان ها کمک می کنند که بهترین مراکز را برای اجرای سیستم نرم افزاری مجموعه خود انتخاب کنند. این مجوزها با انجام تست های مختلفی ارائه می شوند. ارزیابی تخصص و تجربه شرکت مورد نظر یکی از مهمترین فاکتورهای ارائه مجوز افتا به شمار می رود.

نظرات کاربران

گروههای مقالات
اطلاعات تماس

میدان فاطمی خیابان گمنام بین ششم و هفتم پلاک ۳۴ واحد ۳

02174391800 09128581120 info@imennet.net